wywiad z Marią Rypułą, założycielką i CEO Gie El
Reporterzy Hotel Suppliers przeprowadzili wywiad z Marią Rypułą, założycielką i CEO Gie El, aby dowiedzieć się więcej o rzeźbiarskim oświetleniu firmy Gie El.
Hotel Suppliers: Czy możesz nam opowiedzieć o historii firmy Gie El?
Maria Rypuła: Gie El powstało jako studio projektowe i architektoniczne w 2007 roku. Nasza marka zawsze była silnie związana z projektowaniem i myśleniem koncepcyjnym. Nawet nazwa “Gie El” pochodzi z łacińskiego “genius loci”, zwrotu głęboko zakorzenionego w języku architektonicznym. Oznacza to, że projektowanie ma dla nas priorytetowe znaczenie w podejściu do tworzenia produktów dla miejsc takich jak hotele i restauracje. Wierzymy, że dobre projektowanie wymaga przyszłościowego myślenia, i do tego właśnie dążymy przy tworzeniu produktów.
HS: Jak interesująco! A co było inspiracją dla Gie El?
MR: Naszą inspiracją jest miłość do projektowania i chęć stworzenia czegoś unikalnego i wizjonerskiego. Uważamy, że dobre projektowanie nie polega na kopiowaniu lub na naśladowaniu; chodzi o znalezienie czegoś świeżego i innowacyjnego. Dążymy do tworzenia wyjątkowych produktów, które spełniają potrzeby rynku, czy to dla hoteli czy jakiejkolwiek innej przestrzeni.
W Gie El w każdy produkt wkładamy emocje i kreatywność…
HS: Co Twoim zdaniem odróżnia Gie El od konkurentów?
MR: W Gie El w każdy produkt wkładamy emocje i kreatywność. Projektujemy awangardowe żyrandole i instalacje oświetleniowe, które są jak rzeźby, stanowią element dekoracyjny każdej przestrzeni. Naszym celem jest tworzenie produktów, które są zarówno piękne, jak i funkcjonalne. Cieszymy się również, że wszystkie nasze produkty są ręcznie wykonane przez utalentowanych rzemieślników w Polsce.
HS: Wasze instalacje na pewno wywołują silne emocje. Jak Gie El rozwinęło się od czasu swojego powstania?
MR: Gie El znacznie rozwinęło się przez lata, zdobywając klientów na całym świecie. Nasze produkty znajdują się w wielu renomowanych hotelach i restauracjach, jesteśmy zaszczyceni, że mieliśmy okazję pracować z największymi nazwiskami w branży hotelarskiej. Na przestrzeni lat rozszerzyliśmy też nasz zespół, tworzą zgrany zespół projektantów i rzemieślników, którzy dzielą naszą pasję do designu i rzemiosła.
HS: Który moment w działalności Gie El określiłabyś jako kluczowy do tej pory?
MR: Jeden z naszych największych momentów dumy nastąpił, gdy klienci zaczęli rozpoznawać Gie El jako wizjonerską markę, a współpraca z nami przestała być tylko transakcją biznesową. To otworzyło nasz biznes na luksusowe i butikowe hotele, co było dla nas znaczącym obszarem wzrostu. Bardzo nas cieszy, że nasze produkty można zobaczyć w jednych z najpiękniejszych i najbardziej prestiżowych hotelach na świecie, a my mieliśmy zaszczyt odegrać rolę w tworzeniu tych miejsc.
HS: Inspirujące! To była przyjemność porozmawiać z Tobą o Gie El – cieszymy się, że mogliśmy zgłębić Waszą historię.